ALV jaarverslagen en Parels van WF 2019   |    5 - nov - 2019

Voor diegene die niet op Algemene Leden Vergadering aanwezig kon zijn op 1 november 2019 hieronder de jaarverslagen van de diverse afdelingen op deze geanimeerde ALV met als vast onderdeel de benoeming van de Parels van Westfriezen. Een onderscheiding die aan een vrijwilliger wordt toegekend die zich veel en lang inzet voor de vereniging.

Jaarverslag-algemeen-bestuur-2018-2019.pdf

Jaarverslag-sponsor-commissie-2018-2019.pdf

Jaarverslag-kantine-commissie-2018-2019-1.pdf

Jaarverslag-jeugd-bestuur-seizoen-2018-2019.pdf

Jaarverslag-senioren-bestuur-2018-2019.pdf

Jaarverslag-technische-commissie-2018-2019.pdf

Jaarverslag-handbal-bestuur-2018-2019.pdf

Dit jaar zijn Alie Schouten en Rinus Kramer benoemd tot de Parel van Westfriezen.

Alie is heel vaak zichtbaar achter de bar in de kantine, maar ook in de hamburgertent is zij een meer dan een gewaardeerd medewerkster bij het verstrekken van hamburgers etc. Daarnaast ondersteunt zij haar man Hans bij de bevoorrading van de kantine door o.a. de productie van tosti's met vaardige hand op te pakken.

Rinus komt graag naar 't Krijt niet alleen om tijdens de koffie met de onderhoudsploeg te dollen, maar vooral om te assisteren bij de bestellingen voor de kantine en de bevoorrading van de bar en de keuken. Rinus zorgt er mede voor dat de leveranties op de daartoe bestemde plekken worden opgeborgen. Ook  is hij de vaste man die de gehaktballen bij slager Max ophaalt of andere spullen bij groothandel of supermarkt.

Kortom Alie en Rinus zijn twee vrijwilligers waar Westfriezen heel erg trots op is.