Quinty Greuter debuteert in WF Dames 1   |   23 - jun - 2026

Quinty Greuter debuteert in Dames 1

Vorige week mocht Quinty haar debuut maken in WF Dames 1. En dat ging prima, want mede door Quinty won WF Dames 1 uit van Victoria O met 1 punt verschil. Gefeliciteerd met je debuut Quinty!
Quinty speelt normaal in de A2 en WF handbal kan altijd op haar een beroep doen voor het fluiten. Mooi dat ze op deze wijze een verdiende "aai over de bol" kreeg.


Quinty Greuter scoort ook bij WF Dames 2!

De week opnieuw een dubbele wedstrijd. Eerst speelde Quinty mee met haar eigen gezellige A2 en won van Blokkers. 
En ja hoor... onder het mom "koop zelf een bal" deed Quinty ook mee met Dames 2 tegen Blokkers.
Zelfs de voorzitter van zaalvoetbalclub zvv Zwaag was te kijk en die glunderde erover. Handbal is fun, kon je van zijn gezicht aflezen.
Voor Quinty geen Iron Man zij ontpopt zich liever tot een soort Iron Lady, alleen dan op het Zwaagse blauwe handbalmatje. Ook deze wedstrijd werd ruim gewonnen en zo liep Quinty opnieuw met een big smile rond.

Deel dit nieuwsbericht:     

Hoofdsponsorhoofdsponsor icoon

Supersponsorsupersponsor icoon

sponsor logo sponsor logo sponsor logo sponsor logo sponsor logo

Topsponsorstopsponsor icoon

sponsor logo sponsor logo sponsor logo sponsor logo sponsor logo sponsor logo sponsor logo sponsor logo sponsor logo sponsor logo sponsor logo sponsor logo sponsor logo sponsor logo sponsor logo sponsor logo sponsor logo sponsor logo sponsor logo sponsor logo sponsor logo sponsor logo sponsor logo sponsor logo sponsor logo sponsor logo sponsor logo sponsor logo sponsor logo

Websponsorwebsponsor icoon

sponsor logo sponsor logo sponsor logo sponsor logo sponsor logo sponsor logo

VVWFvrienden van westfriezen icoon

word ook vriend